Se hai scelto di non accettare i cookie di profilazione e tracciamento, puoi aderire all’abbonamento "Consentless" a un costo molto accessibile, oppure scegliere un altro abbonamento per accedere ad ANSA.it.

Ti invitiamo a leggere le Condizioni Generali di Servizio, la Cookie Policy e l'Informativa Privacy.

Puoi leggere tutti i titoli di ANSA.it
e 10 contenuti ogni 30 giorni
a €16,99/anno

  • Servizio equivalente a quello accessibile prestando il consenso ai cookie di profilazione pubblicitaria e tracciamento
  • Durata annuale (senza rinnovo automatico)
  • Un pop-up ti avvertirà che hai raggiunto i contenuti consentiti in 30 giorni (potrai continuare a vedere tutti i titoli del sito, ma per aprire altri contenuti dovrai attendere il successivo periodo di 30 giorni)
  • Pubblicità presente ma non profilata o gestibile mediante il pannello delle preferenze
  • Iscrizione alle Newsletter tematiche curate dalle redazioni ANSA.


Per accedere senza limiti a tutti i contenuti di ANSA.it

Scegli il piano di abbonamento più adatto alle tue esigenze.

Agon the new channel "made in Albania" wooing Italian stars

Agon the new channel "made in Albania" wooing Italian stars

Programmes to begin on December 1. Ferilli, Capranica, enlisted

Milan, 25 November 2014, 19:40

ANSA Editorial

ANSACheck

- ALL RIGHTS RESERVED

-     ALL RIGHTS RESERVED
- ALL RIGHTS RESERVED

Italian journalists and assorted entertainment stars have been flocking to the Albanian capital of Tirana to take part in Italian entrepreneur Francesco Becchetti's new broadcaster, Agon Channel Italia.
    Becchetti, who became a media mogul after successfully patenting a technique to generate energy from trash, said he is proud to have created employment in Albania.
    "Entrepreneurs can either stand by and watch or they can take the plunge and invest," he said. "They might lose a little sleep but they feel fulfilled, as I do after creating jobs for 500 young people in a year".
    Becchetti, who invested 40 million euros in Agon Channel Italia, said he expects to attract a 1% share and 20 million euros in advertising within the first year of programming. Broadcasts begin December 1, to be preceded by a preview on Wednesday with a gala featuring Oscar-winning Australian actress Nicole Kidman.
   

ALL RIGHTS RESERVED © Copyright ANSA

Not to be missed

Share

Or use

ANSA Corporate

If it is news,
it is an ANSA.

We have been collecting, publishing and distributing journalistic information since 1945 with offices in Italy and around the world. Learn more about our services.